Monday 16 April 2018

(MPP-TKS)

Pemilihan Jawatan MPP-TKS





Pada 19 Februari 2018 di perhimpunan pagi jabatan TKS , En. Afzan telah membuat satu keputusan untuk menguatkuasa dalam kalangan pelajar untuk mewujudkan MPP TKS yang dilantik dalam kalangan pelajar TKS sendiri. Pemegang jawatan ini adalah
sebagai wakil yang mewakili setiap pelajar di dalam jabatan TKS sahaja. Jawatan ini diketuai oleh Muhammad Lukhman,diikuti Nurul Najwa sebagai ketua siswi dari TKS sem2. Seterusnya diikuti juga dengan pelajar sem1 yang memegang jawatan dalam MPP-TKS iaitu Mohammad Syazwan dan Intan.



Ini merupakan situasi yang sedang berlangsung dalam membuat pemilihan bagi pemegang-pemegang jawatan dalam MPP-TKS. Para pelajar sedang membuat undian bagi memilih pelajar yang bertanggungjawab untuk memegang jawatan dalam MPP-TKS ini.



Ini merupakan wakil dari MPP-TKS yang telah dilantik sebentar tadi oleh para pelajar. 4 orang pelajar yang terdapat di dalam gambar ini merupakan ketua-ketua yang telah dilantik. 

No comments:

Post a Comment

Teknologi Dalam Pengajaran

ISU PENGGUNAAN TEKNOLOGI DALAM PENGAJARAN Antara isu yang menjadi sentiasa menjadi bualan adalah mengenai penggunaan teknologi dalam pr...